Інформація
щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому
Покровської районної в місті ради за 2025 рік
У 2025 році до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 6960 звернень громадян:
- надійшло поштою – 426
- особистий прийом – 160
- інформаційні запити – 46
- Контакт-центр виконкому міської ради – 3637
- телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 427
- державна установа "Урядовий контактний центр" – 1461
- контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 803.
За аналогічний період минулого 2024 року зареєстровано 7500 звернень.
З вищих органів влади надійшло 6116 звернень громадян, що складає 87,9% від загальної кількості звернень.
92,1% (6411) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель, труб водопостачання та водовідведення, відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
Окрім звернень з питань житлово-комунального господарства та соціального захисту, надійшло з питань:
- роботи під час воєнного стану – 44
- роботи транспорту і зв’язку – 12
- землекористування – 15
- будівництва – 18
- підприємницької діяльності – 73
- законності та охорони правопорядку – 20
- освіти, виховання дітей та інші – 63
- екології – 85.
Від пільгової категорії населення надійшло 228 звернень.
У 2025 році надійшло 56 колективних звернень.