Робота зі зверненнями

Інформація

щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому

Покровської районної в місті ради за 2025 рік 

У 2025 році до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 6960 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 426
  • особистий прийом – 160
  • інформаційні запити – 46
  • Контакт-центр виконкому міської ради – 3637
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 427
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 1461
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 803.

За аналогічний період минулого 2024 року зареєстровано 7500 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 6116 звернень громадян, що складає 87,9% від загальної кількості звернень.

92,1% (6411) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель, труб водопостачання та водовідведення,  відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.

3,7% (255) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу, отримання гуманітарної допомоги. 

Окрім звернень з питань житлово-комунального господарства та соціального захисту, надійшло з питань:

  • роботи під час воєнного стану – 44
  • роботи транспорту і зв’язку – 12
  • землекористування – 15
  • будівництва – 18
  • підприємницької діяльності – 73
  • законності та охорони правопорядку – 20
  • освіти, виховання дітей та інші – 63
  • екології – 85.

Від пільгової категорії населення надійшло 228 звернень.

У 2025 році надійшло 56  колективних звернень.