Положення про відділ із земельних питань та будівництва

1. Загальні положення

1.1. Відділ із земельних питань та будівництва виконкому Покровської районної в місті ради (надалі - відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету районної в місті ради.

1.2. Відділ утворюється й ліквідується відповідно до ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішенням районної в місті ради в межах затвердженої нею структури за пропозицією голови районної в місті ради.

1.3. Відділ підзвітний і підконтрольний районній в місті раді,  підпорядкований її виконавчому комітету та  голові районної в місті ради.

1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної Ради України, указами Президента України, рішеннями міської, районної в місті рад та їх виконкомів, розпорядженнями міського голови та голови районної в місті ради, у межах делегованих повноважень – Постановами Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Регламентом  виконкому  Покровської районної в місті ради, Системами управління якістю та інформаційною безпекою, Інструкцією з діловодства в органах місцевого самоврядування та цим Положенням.

2.Основні завдання та функції

Основними завданнями відділу є:

2.1. Виявлення випадків самовільного будівництва індивідуальних житлових будинків, допоміжних господарських будівель та інших споруд.

2.2. Забезпечення вимог дотримання нормативних актів щодо благоустрою місць, де проводиться будівництво та впровадженням заходів, передбачених документацією з питань землеустрою.

2.3. Здійснення моніторингу за використанням земель району; виявлення фактичних землекористувачів, що не мають оформлених прав на займані земельні ділянки; контроль за оформленням ними відповідних прав.

3.Обов’язки

Основними обов’язками відділу є:

3.1. Підготовка та надання до виконкому міської ради пропозицій до планів і програм будівництва та реконструкції об’єктів на території району.

3.2. Проведення огляду земель та внесення інформації, отриманої за його результатами, до Єдиної інформаційної системи державного контролю за використанням та охороною земель, сформованої на базі комп’ютерної програми «Муніципальна база даних» виконкому Криворізької міської ради.

3.3. Здійснення моніторингу за:

3.3.1 використанням суб’єктами господарювання земельних ділянок без оформлених згідно з чинним законодавством України прав на них, а саме:

 проведення обстежень земельних ділянок;

 повідомлення суб’єкта господарювання з наданням рекомендацій щодо усунення порушень;

 надання інформації до контролюючих та правоохоронних органів для вжиття заходів впливу;

3.3.2 самовільним розміщенням тимчасових споруд, їх облік та співпраця з установами та організаціями, що утримують прибудинкові території багатоповерхових житлових будинків, на яких виявлено тимчасові споруди;

3.3.3 наявністю у землевласників  і землекористувачів документів, що підтверджують їх права власності/користування земельними ділянками згідно з чинним законодавством України;

3.3.4 використанням земельних ділянок, на яких розташовано нежитлові будівлі комерційного призначення, декількома співвласниками, а саме:

 облік приміщень із визначенням функціонального використання;

 проведення роз’яснювальної роботи зі співвласниками нерухомого майна з метою оформлення спільного договору оренди земельної ділянки;

 використанням земельних ділянок власниками нерухомого майна, придбаного після ліквідації підприємств, організацій, установ тощо.

3.4. Підготовка засідань комісії щодо вирішення земельних спорів власників і користувачів індивідуальної забудови, зокрема, вирішення питання відносно меж земельних ділянок, що перебувають у користуванні громадян; додержання громадянами індивідуальної житлової забудови правил добросусідства та правил благоустрою.

3.5. Взаємодія з відділами, управліннями, іншими виконавчими органами міської ради, правоохоронними органами щодо забезпечення оформлення суб’єктами господарювання та громадянами права користування земельними ділянками згідно з чинним законодавством України.

3.6. Здійснення електронного обліку землекористувачів району та надання інформації до муніципальної бази даних обліку землекористувань.

3.7. Взаємодія з садівничими товариствами щодо обстеження зелених насаджень.

3.8. Підготовка проєктів рішень виконкому районної в місті ради з питань: переведення дачного чи садового будинку, що відповідають державним будівельним нормам, у жилий будинок або відмову в такому переведенні; зміни, присвоєння, коригування та анулювання поштової адреси та внесення до єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ).

3.9. Підготовка довідок про наявність у фізичної особи земельних ділянок.

3.10. Проведення роз’яснювальної роботи між власниками суміжних домоволодінь, у зв’язку з порушенням пожежних,  санітарних та будівельних норм при будівництві житлових будинків, господарчих будівель, посадках зелених насаджень, установленні  огорож  тощо.

3.11. Виявлення випадків самочинного будівництва індивідуальних житлових  будинків, гаражів, допоміжних господарських будівель та інших  споруд; уживання заходів з усунення виявлених порушень.

3.12. Ужиття заходів щодо виявлення безхазяйного та відумерлого майна на території району, забезпечення його збереження; збір документів, необхідних для передачі такого майна до комунальної власності територіальної громади відповідно до чинного в місті порядку.

3.13. У разі виявлення або встановлення факту самовільно зайнятих земельних ділянок, що використовуються під розміщення самовільно побудованих гаражів, підготовка відповідних матеріалів щодо законності встановлення та їх надання до юридичного відділу виконкому районної в місті ради для реалізації наданого права звернення до суду з позовними заявами про їх звільнення.

3.14. Здійснення заходів, визначених Регламентом дій з виявлення та проведення демонтажу самовільно встановлених тимчасових (металевих) конструкцій для зберігання транспортних засобів на території м. Кривого Рогу.

3.15. Забезпечення підготовки інформації щодо розподілу земельних ділянок відповідно до вимог Земельного кодексу України.

3.16. Розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України та здійснення особистого прийому осіб, які потребують первинної правової допомоги з питань, які відносяться до компетенції відділу.

3.17. Організація та участь у роботі комісій, створених виконкомом районної в місті ради з питань, що належать до компетенції відділу.

3.18. Забезпечення впровадження і функціонування системи управління якістю  та інформаційною безпекою муніципальних послуг у виконкомі районної в місті ради.

4.Права

4.1. Участь у  роботі пленарних засідань  районної в місті ради,  виконкому, комісій, створених виконкомом районної в місті ради; розробка і внесення проєктів рішень для розгляду районною в місті радою та її виконкомом,  розпоряджень голови районної в місті ради з земельних питань та будівництва.

4.2. У встановленому порядку запитування та одержання від  підприємств,  організацій, установ району всіх форм власності необхідної інформації з питань, що належать до повноважень  відділу.

4.3. Підготовка і скликання  у  встановленому  порядку  нарад  з  питань, що належать до  повноважень  відділу.

4.4. Здійснення перевірок підприємств, організацій,  установ, району всіх форм власності  з  питань,  що  належать  до  повноважень  відділу.

5.Організація роботи

5.1. Відділ працює відповідно до перспективних і календарних планів роботи районної в місті ради, її виконавчого комітету; планів роботи відділу.

5.2.Відділ очолює завідувач, який призначається на посаду й звільняється з неї за розпорядженням голови районної в місті ради. У разі його відсутності обов’язки завідувача відділу виконує головний спеціаліст відділу, призначений розпорядженням голови районної в місті ради.

5.3. Завідувач відділу:

5.3.1 здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, дотримання антикорупційного законодавства;

5.3.2  визначає обов’язки працівників відділу та здійснює контроль за їх виконанням;

5.3.3 розробляє положення про відділ, посадові інструкції працівників відділу;

5.3.4 забезпечує підвищення кваліфікації та професійного рівня працівників;

5.3.5 уносить пропозиції щодо підготовки кадрового резерву на посади працівників відділу, заохочення й накладення стягнень, установлення розміру надбавок, преміювання, присвоєння чергових рангів посадовим особам відділу;

5.3.6 контролює стан виконавської та трудової дисципліни в відділі;

5.3.7 представляє відділ у всіх установах, підприємствах, закладах з питань, що входять до його компетенції;

5.3.8 бере участь у роботі пленарних засіданнях районної в місті ради та її виконкому.

5.4. Працівники відділу призначаються на посаду головою районної в місті ради на конкурсній основі відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» або за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

5.5. Працівники відділу виконують обов'язки відповідно до цього Положення та посадових інструкцій.

___________________________________________________________

 

 

 

 

 

Голова районної в місті ради                           А