Контактні дані
50011, м. Кривий Ріг, вул. Леона Штріппельмана (Сєченова), 50А
e-mail:
тел. +38(097)391-44-98
Перелік послуг
- Нічний притулок – забезпечення проживання в нічний час доби бездомним особам в приміщенні надавача соціальної послуги. Надається при особистому зверненні громадян.
- Соціальна адаптація – комплекс заходів, спрямованих на усунення обмежень життєдіяльності для підтримки осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. Послуга надається протягом строку, необхідного для процесу пристосування отримувача до нових умов соціального середовища.
- Посередництво – допомога у врегулюванні конфліктів; ведення переговорів; опрацювання шляхів та умов розв'язання конфлікту. Послуга надається у разі звернення особи/сім'ї, які перебувають у складних життєвих обставинах, напівстаціонарно в приміщенні надавача соціальної послуги; за місцем, визначеним посередником/медіатором і погодженим з усіма учасниками посередництва (медіації) тимчасово/екстрено (кризово).
- Консультування – взаємодія між фахівцем та отримувачем послуги, спрямована на підвищення рівня соціальної компетентності клієнта, подолання труднощів, пов’язаних із соціальним функціонуванням, розвиток здатності до опанування нових моделей поведінки для поліпшення якості життя, допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу зі складної життєвої ситуації; психологічне консультування; надання інформації про соціально безпечну поведінку. Надається особам/сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах за місцем проживання/перебування отримувача соціальної послуги (вдома); напівстаціонарно в приміщенні надавача соціальної послуги; через мережу Інтернет за допомогою засобів рухомого (мобільного), фіксованого зв'язку одноразово/тимчасово/екстрено (кризово).
Алгоритм отримання соціальних послуг:
Для надання соціальних послуг подається заява особи, законного представника, повідомлення уповноваженої особи органу опіки та піклування (для недієздатних осіб, опікуна яким не призначено або які втратили з ним зв’язок під час дії надзвичайного або воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях).
При зверненні громадян працівники будинку:
- заповнюють анкету первинного тестування за згодою клієнта та ознайомлюють його під підпис з умовами перебування у будинку
- визначають ліжко-місце для ночівлі клієнта;
- направляють клієнта з метою його подальшої реінтеграції до медичних закладів для проведення медичного обстеження,
При зверненні бездомної особи соціальний працівник реєструє його, заповнюючи журнал звернень. У разі необхідності приймає речі на збереження.
Фахівець із соціальної роботи провадить первинне тестування, відповідну роз'яснювальну роботу.
Медична сестра здійснює первинний медичний огляд, видає направлення до медичних закладів (за згодою) для проходження медичного обстеження. У разі необхідності надає первинну медичну допомогу.
ЗВІТИ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ОЦІНЮВАННЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ В СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГАХ