Нормативні документи:
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 №366-р «Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року»,
- Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 №443 «Про утворення ради безбар’єрності» зі змінами,
- Рішення виконкому Криворізької міської ради від 31.12.2024 №1716 «Про створення Ради безбар`єрності при виконкомі міської ради, затвердження її складу та Положення про неї»
- Рішенням виконкому Покровської районної в місті ради від 15.01.2025 №44 «Про утворення Ради безбар`єрності при виконкомі Покровської районної в місті ради, затвердження її складу та Положення про неї» зі змінами
Положення про Раду безбар`єрності при виконкомі Покровської районної в місті ради
Основні завдання Ради ‒ сприяння:
- забезпеченню спільних дій органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності з питань створення безбар’єрного простору в економічному, освітньому, інформаційному, цифровому, фізичному та суспільно-громадському напрямах на території району згідно з чинним законодавством України;
- у проведенні органами місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства України:
- моніторингу фізичної доступності об’єктів на території району;
- оцінки результатів моніторингу доступності [зокрема за деякими складовими (безбар’єрність будівель і приміщень, у яких вони розміщені, вулиць та пішохідних переходів, публічних послуг і інформації тощо)];
- аналізу стану справ і причин виникнення проблемних питань зі створення безбар’єрного простору на території району за результатами моніторингу;
- визначення пріоритетних потреб району при підготовці пропозицій до виконкому Криворізької міської ради;
- моніторингу суспільної думки щодо реалізації безбар’єрного простору на території району.
Інформація про роботу Ради безбар`єрності при виконкомі Покровської районної в місті ради
Протягом 5 місяців 2025 року проведено 3 засідання ради, розглянуто 2 звернення
Протягом 4 місяців 2025 року проведено 3 засідання радирозглянуто 2 звернення.