Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 26.03.2021

З початку 2021 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1405 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 179
  • інформаційні запити – 23
  • контакт-центр виконкому міської ради – 595
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 110
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 361
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 137

За аналогічний період минулого 2020 року зареєстровано 1144 звернень.

З вищих органів влади надійшло 1153 звернень громадян, що складає 82,0% від загальної кількості звернень.

Із них:

  • міськвиконком  – 1153
  • 69,5% (976) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів,  відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
  • 13,2% (185) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 6    з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 35  з питань підприємницької діяльності,
  • 19    з питань законності та охорони правопорядку,
  • 35    з питань освіти, виховання дітей та інші.

Від пільгової категорії населення надійшло 137 звернень.

З початку  2021 року надійшло 28  колективних звернень.

 

 

 

 

 

 

 

(22.03.2021)