Графік роботи та інформація
Головний спеціаліст відділу розвитку підприємництва
Нікітенко Світлана Василівна
Телефон: 440-32-04
Дні та часи прийому громадян: щопонеділка 1000-1700, перерва 1230-1300 , щочетверга з 0900-1230, кабінет № 112
Консультаційна допомога громадянам району: щоп’ятниці з 1030 до 1230, на території Дочірнього підприємства Дніпропетровської обласної споживчої спілки «Ринок Північний», кабінет «Контролерська» (вул. Щепкіна, буд.1Г)
Головний спеціаліст з питань захисту прав споживачів є посадовою особою виконавчого комітету Покровської районної в місті ради, що утворюється районною у місті радою і є підзвітною та підконтрольною їй, безпосередньо підпорядковується заступнику голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради, підпорядкований голові районної у місті ради органу місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.
Основними завданнями головного спеціаліста з питань захисту прав споживачів виконкому Покровської районної в місті ради та функціями є:
-забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів на території району;
-реалізація прав споживачів, насамперед на інформацію, безпеку та якість товарів (робіт, послуг);
-здійснення контролю за дотриманням вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та інших нормативно-правових актів із питань захисту прав споживачів;
-повідомлення відповідних територіальних органів, що здійснюють контроль і нагляд за якістю і безпекою товарів (робіт, послуг), про виявлені товари (роботи, послуги) неналежної якості, фальсифіковані, небезпечні для життя, здоров'я, майна споживачів та навколишнього природного середовища;
-ініціювання та організація проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності міста;
-розгляд звернень споживачів, консультування їх з питань захисту прав споживачів;
-аналіз договорів, що укладаються продавцями (виконавцями, виробниками) із споживачами, з метою виявлення умов, які обмежують права споживачів;
-співпраця з органами державної виконавчої влади, правоохоронними та контролюючими органами, громадськими організаціями у сфері захисту прав споживачів;
-створення належних умов для здобуття споживачами потрібних знань із питань реалізації їх прав та інтересів;
-підвищення рівня правової обізнаності населення району щодо реалізації їх прав та інтересів як споживачів товарів (робіт, послуг);
-інформування мешканців району про стан захисту прав споживачів товарів (робіт, послуг).
Для виконання поставлених завдань головний спеціаліст з питань захисту прав споживачів у своїй діяльності вирішує наступні задачі:
-здійснює заходи щодо дотримання вимог статті 28 Закону України «Про захист прав споживачів» на території району;
-виконує делеговані повноваження щодо здійснення заходів з дотримання законодавства України про захист прав споживачів суб’єктами господарювання незалежно від форм власності, які здійснюють господарську діяльність на території району;
-забезпечує розробку заходів по виконанню міської Програми щодо захисту прав споживачів у районі;
-взаємодіє з відповідними структурними підрозділами та органами з питань мобілізаційної підготовки.
-надає консультації суб’єктам підприємницької діяльності з питань діючого законодавства та інших нормативно-правових актів;
-організовує, приймає участь у проведенні семінарів, нарад, громадських слухань, єдиних днях інформування з питань споживчого законодавства;
-готує проекти рішень районної у місті ради, виконавчого комітету, розпоряджень голови районної у місті ради;
-забезпечує своєчасне та якісне виконання рішень районної у місті ради, міськвиконкому та виконкому районної у місті ради, розпоряджень міського голови та голови районної у місті ради;
-розглядає у встановлені законодавством терміни звернення громадян і вживає відповідні заходи по них;
-забезпечує функціонування та постійне удосконалення системи управління якістю виконкому районної у місті ради на рівні структурного підрозділу.