Інформація про роботу





















 

 

 

 

 

 

 

 

Зміни щодо отримання допомоги внутрішньо переміщеними особами

14 серпня 2019 року прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505 і № 509», якою передбачено:

-  врегулювати питання виплати грошової допомоги особам з інвалідністю І групи та особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії, не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, будуть отримувати через АТ «Укрпошта» з доставкою за фактичним місцем проживання / перебування таких осіб;

-   надати право, які раніше не мали право  на отримання грошової допомоги, особам, які досягли пенсійного віку, та особам, які досягли 18-річного віку та продовжують навчання за денною формою в закладах освіти;

-  підвищити загальний розмір грошової допомоги, що виплачується на сім’ю, до складу яких входять двоє і більше осіб з інвалідністю (дітей з інвалідністю) у розмірі 5 000 грн. Загальний розмір допомоги на сім’ю, до складу яких входять двоє і більше осіб з інвалідністю (дітей з інвалідністю), максимальним розміром не обмежується

Реалізація акта дасть можливість посилити соціальний захист внутрішньо переміщених осіб та забезпечити адресність надання грошової допомоги.

 

(19.09.2019)


 

 

 

 

 

ДО ВІДОМА  СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПОКРОВСЬКОГО РАЙОНУ!

Кабмін змінив Порядок повідомної реєстрації колективних договорів

           Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 768 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 р. № 115 «Про порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів».

            Особливості оновленого Порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів:

            1.На повідомну реєстрацію подається один примірник колективної угоди (договору), змін та доповнень до них разом із додатками та супровідним листом.

На вибір сторін угод, договорів (залежно від їхніх можливостей) пропонується три варіанти подання документів реєструючому органу:

1)оригінал паперового документа з прошитими і пронумерованими сторінками;

2)оригінал електронного документа з пов’язаними з ним кваліфікованими електронними підписами;

3)електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія), засвідчена кваліфікованою електронною печаткою.

Перелік протестованих систем електронного документообігу, інтеграційну взаємодію яких з Системою електронної взаємодії органів виконавчої влади підтверджено, міститься на офіційному веб-сайті Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України». http://dir.gov.ua/sistema-elektronnoyi-vzayemodiyi-organ/perelik-protesHYPERLINK "http://dir.gov.ua/sistema-elektronnoyi-vzayemodiyi-organ/perelik-protestovan-system-elecu"tHYPERLINK "http://dir.gov.ua/sistema-elektronnoyi-vzayemodiyi-organ/perelik-protestovan-system-elecu"ovan-system-elecHYPERLINK "http://dir.gov.ua/sistema-elektronnoyi-vzayemodiyi-organ/perelik-protestovan-system-elecu"u.

             2. Реєструючий орган не може відмовляти у повідомній реєстрації колективної угоди, договору, змін і доповнень до них, повертати їх на доопрацювання, витребовувати додаткові документи та встановлювати додаткові вимоги до оформлення поданих на реєстрацію документів.

           З метою посилення інформування заінтересованих суб’єктів реєструючий орган оприлюднює:

  • реєстр колективних угод (договорів), змін і доповнень до них;
  • текст колективних угод (договорів), змін і доповнень до них;
  • власні рекомендації щодо приведення угоди (договору) у відповідність з вимогами законодавства (у разі їх наявності);
  • перелік підприємств, установ, організацій, для яких є обов’язковими положення колективної угоди (у разі подання такого переліку сторонами угоди).

Слід зазначити,що текст колективного договору, змін і доповнень до нього оприлюднюється за винятком інформації, доступ до якої обмежено його сторонами відповідно до закону або за їхнім рішенням.

               3.Реєструючий орган: письмово інформує про реєстрацію угоди (договору), змін і доповнень до них суб’єкта, який подав на реєстрацію цей документ; не робить жодних написів на примірнику угоди, договору, змін і доповнень до них, і не повертає його сторонам; зберігає поданий примірник документу до заміни новою угодою (договором).

 

(13.09.2019)


Інформація про отримання субсидії

Уряд розширив перелік банків, через які українці можуть отримувати монетизовану субсидію. Це може бути один з 38 уповноважених банків на здійснення соціальних виплат.

Починаючи з жовтня поточного року, виплату готівкових субсидій здійснюватимуть місцеві органи соціального захисту населення. Для цього Пенсійний фонд надасть виплатні реквізити (рахунки в уповноважених банках або почтові реквізити), на які пенсіонери отримують пенсію.

Тим, хто ще не на пенсії, виплата здійснюватиметься на відкриті раніше рахунки в Ощадбанку. Але якщо субсидіант бажає отримувати монетизовану допомогу на оплату комунальних послуг у іншій банківській установі - йому потрібно із відповідною заявою звернутися в управління соцзахисту. Разом із заявою потрібно надати реквізити рахунку в уповноваженому банку, в якому є бажання одержувати субсидію готівкою.

Одержувачі субсидії, у яких відсутні рахунки в уповноважених банках до надання інформації про платіжні реквізити отримуватимуть монетизовану субсидію через Укрпошту за адресою, вказаною при звернення за субсидією.

Зимову субсидію управління почне розраховувати у жовтні на основі доходів, отриманих у 1-2 кварталах 2019 року.

Монетизовану субсидію можна отримувати через будь-який з нижче перелічених банків:

АТ "Укрексімбанк"

АТ "Ощадбанк"

АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

АТ АБ "Укргазбанк"

АТ "УКРСОЦБАНК"

АТ "Райффайзен Банк Аваль"

АТ "КРЕДОБАНК"

АТ "УкрСиббанк"

АТ "Ідея Банк"

АТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК"

АТ "ПІРЕУС БАНК МКБ"

АТ "АЛЬФА-БАНК"

АТ "ОТП Банк"

АТ "Банк Альянс"

АТ АКБ "Львів"

АТ АКБ "ІНДУСТРІАЛБАНК"

АТ "МТБ БАНК"

АТ АБ "ПІВДЕННИЙ"

А Т"Полтава-банк"

АТ "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК"

АТ "СХІДНО-УКРАЇНСЬКИЙ БАНК "ГРАНТ"

АТ "Юнекс Банк"

АТ "Комерційний Індустріальний Банк"

АТ "Універсал Банк"

АТ "АКБ "РАДАБАНК"

АТ "БАНК ВОСТОК"

АТ "МОТОР-БАНК"

АТ "КБ "АКОРДБАНК"

АТ "КРИСТАЛБАНК"

АТ "БАНК СІЧ"

АТ "БАНК "КЛІРИНГОВИЙ ДІМ"

АТ "МЕТАБАНК"

АТ "МІЖНАРОДНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК"

АТ "ПРАВЕКС БАНК"

АТ "ТАСКОМБАНК"

АТ "УКРБУДІНВЕСТБАНК"

АТ «АКЦЕНТ-БАНК» (АТ «А-БАНК»)

АТ «АГРОПРОСПЕРІС БАНК» (АТ «АП БАНК»)

 

(06.09.2019)

 

 

 

 

Інформація про порядок виплати та підстави для припинення виплати державної соціальної допомоги  та  грошового забезпечення

        Управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради повідомляє, що відповідно до п.12, п.13 «Порядку  призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 552, державна соціальна допомога та грошове забезпечення виплачуються щомісяця не пізніше 20 числа уповноваженим органом на особові рахунки батьків-вихователів та особовий рахунок одного з прийомних батьків у банківській установі за їх вибором або через структурні підрозділи акціонерного товариства «Укрпошта» за місцем проживання дитини у дитячому будинку сімейного типу або прийомній сім’ї.

Підставами для припинення виплати державної соціальної допомоги та грошового забезпечення є:

- досягнення дитиною 18-річного віку, а у разі навчання у закладі загальної середньої освіти, за денною формою навчання у закладі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти - 23-річного віку або закінчення відповідного закладу освіти;

- набуття або надання дитині повної цивільної дієздатності (реєстрація шлюбу, працевлаштування за трудовим договором, запис матір’ю або батьком дитини, провадження підприємницької діяльності);

- влаштування дитини в заклад освіти на повне державне забезпечення;

- смерть дитини.

       Станом на 01.09.2019 в районні  здійснено виплату  11 - прийомним сім’ям  та 1 - дитячому будинку сімейного типу, у сумі 1 089 127,81 грн.

(29.08.2019)


Про підвищення розміру державних допомог

              Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» з 1 липня прожитковий мінімум встановлено в розмірі 1936 грн., а для основних соціальних і демографічних груп населення у таких розмірах:

- для дітей віком до 6 років — 1 699 грн.;

- для дітей віком від 6 до 18 років — 2 118 грн.;

- для працездатних осіб — 2 007 грн.;

- для осіб, які втратили працездатність — 1 564 грн.

             Відповідно до зростання прожиткового мінімуму з 1 липня 2019 року збільшено розмір державних соціальних допомог, які виплачуються із розрахунку прожиткового мінімуму, а саме:

- допомога у зв'язку з вагітністю та пологами;

- допомога на дітей одиноким матерям;

- допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;

- тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;

- державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

 - соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям;

 - державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;

 - компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги;

 - щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу;

 - державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю;

 - державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

 - щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

               В зв'язку з даними змінами управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської районної в місті ради проведено відповідні перерахунки вищевказаних допомог і починаючи з липня допомога виплачується в збільшеному розмірі.

                 Додаткову інформацію щодо розміру та проведення перерахунку можна отримати за телефоном  +380981810107 та +380981810117

(07.08.2019)


 

 

 

 

 

 

Про роботу відділу державних соціальних інспекторів

Відділ державних соціальних інспекторів здійснює контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям, яка призначається з урахуванням доходів сім’ї, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги (далі - державна соціальна допомога).

Соціальні інспектори відділу перевіряють достовірність та повноту інформації про доходи та майновий стан осіб, які входять до складу сім’ї, проводять обстеження умов життя заявника (за його згодою) з метою визначення складу сім'ї, ступеня нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для її існування шляхом опитування членів сім’ї , родичів, інших осіб у разі виникнення потреби в уточненні обставин, що стосуються сім’ї, яка звертається за призначенням державної соціальної допомоги.

Для соціальної підтримки незахищених верств населення станом на 15.07.2019 було здійснено 620 обстежень матеріально-побутових умов проживання сімей.

Всі нормативні документи з питань призначення та виплати того чи іншого виду державної соціальної допомоги (Закони України, постанови Кабінету Міністрів України, накази відповідних міністерств та інше) є у вільному доступі мережі Інтернет, тому з метою запобігання непорозумінь заявникам-одержувачам державної соціальної допомоги слід і самостійно знайомитись з цими документами.

Нагадуємо всім отримувачам державної соціальної допомоги, що у 10 денний термін (для державної допомоги) та 30 денний термін (для житлової субсидії), Ви повинні повідомити управління праці та соціального захисту населення про: працевлаштування впродовж терміну призначення допомоги;  зміни· у складі сім’ї:· укладення шлюбу,· усиновлення дитини,· влаштування дитини на повне державне утримання, смерті утриманця; придбання майна, товарів на суму, що перевищує 50 тис. гривень,· тощо.

(23.07.2019)


 

 

 

 

До відома внутрішньо переміщеним особам

          Якщо у Вас є довідка переселенця та Ви перемістилися з АР Крим або населених пунктів, що входять до переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, або переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджених Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 №1085-р,  то держава може надати Вам щомісячну адресну допомогу на карту, відкриту в «Ощадбанку», для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату комунальних послуг.

          Грошова допомога призначається на сім'ю і виплачується одному з її членів (уповноваженому представнику сім'ї) з письмової згоди на це від інших членів сім'ї. Загальна сума допомоги на сім'ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім'ї, але не може перевищувати 3000 гривень на місяць. Якщо до складу сім'ї входять особи з інвалідністю або діти з інвалідністю, то сума збільшується, але не може перевищувати 3400 гривень на місяць, а для багатодітної сім’ї - 5000 гривень. Адресну допомогу можна оформити кожному члену сім'ї самостійно. Допомога виплачується щомісяця протягом 6 місяців з моменту звернення. Після чого вона може бути продовжена.

           Розміри грошової допомоги:

для непрацездатних осіб (пенсіонери, діти) – 1000 грн. на одну людину;

для працездатних осіб – 442 гривні на одну людину;

для інвалідів I групи – 130 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

для інвалідів II групи – 115 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

для інвалідів III групи – прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність.

Якщо в складі сім'ї, якій виплачується допомога, відбулися зміни, то розмір грошової допомоги перераховується з місяця, наступного за місяцем виникнення таких змін, за заявою уповноваженого представника сім'ї або інформації компетентного органу.

Якщо щомісячна адресна допомога оформляється вперше або раніше вона виплачувалася не через "Ощадбанк", то уповноважений представник сім'ї повинен звернутися в "Ощадбанк" за фактичним місцем проживання сім'ї (який вказано в довідці переселенця) для безкоштовного відкриття поточного рахунку.

Якщо допомога оформляється вперше, то прямо у відділенні «Ощадбанку» оформляються всі необхідні документи. Потім «Ощадбанк» передає документацію до відповідного структурного підрозділу з питань соціального захисту населення протягом 3 робочих днів.

(09.07.2019)


 

 

 

 

Інформація щодо механізму виплати матеріальної допомоги окремим категоріям мешканців

         Відповідно до Програми соціального захисту окремих категорій міста Кривого Рогу на 2017-2019 роки, затвердженої рішенням виконкому Криворізької міської ради від 21.12.2016 №1182, та Порядку надання різних видів матеріальної допомоги пільговим категоріям мешканців м. Кривого Рогу, затвердженого рішенням Криворізької міської ради від 10.01.2018 №9 зі змінами, визначено механізм виплати матеріальної допомоги окремим категоріям мешканців міста Кривого Рогу

          Різні види матеріальної допомоги надаються громадянам, які зареєстровані та проживають у м. Кривому Розі (у тому числі внутрішньо переміщеним особам, які виїхали з окупованої території, із зони проведення антитерористичної операції на сході України та операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях), взяті на облік  в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів районних у містах рад та на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист» та «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

           У районі станом на 01.07.2019 для отримання одноразової матеріальної допомоги у розмірі:

               5000 грн. звернулося 1415 осіб;

              3000 грн. - 13 осіб;

              1000 грн. - 125 осіб;

           Одноразова матеріальна допомога виплачується протягом бюджетного року.

           Прийом заяв районними управліннями здійснюється до 01 грудня відповідного року.

         Департаментом соціальної політики виконкому Криворізької міської ради здійснюється виплата матеріальної допомоги заявникам шляхом  перерахування  коштів  через  банківську  установу,  а  в разі потреби – через  касу департаменту.

(01.07.2019)


 

 

 

 

Об’ява

Нагадуємо що управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради у зв’язку зі змінами до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», запрошує вищезазначених осіб на консультацію.

Повідомляємо, що продовжується прийом заяв на отримання у 2020 році санаторно-курортних путівок для оздоровлення осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1 та виплати грошової компенсації за невикористану путівку.

До заяви додається:

- довідка форми 070;

- копія пільгового посвідчення 1 категорії з вкладкою;

- копія паспорту 1,2 та 11 стор.;

- копія ідентифікації номеру.

За інформацією звертатись до управління праці та соціального населення виконкому Покровської районної в місті ради, вулиця Ватутіна, 37в, кабінет №309.

(03.06.2019)


 

 

 

 

До уваги мешканців району

Нагадуємо, що продовжується прийом заяв на отримання у 2019 році часткової компенсації вартості послуг тепло- або водопостачання та водовідведення  окремим категоріям мешканців міста у зв’язку з підвищенням тарифів на комунальні послуги. Заяви приймаються до 01 грудня 2019 року.

Часткова компенсація надається:

- малозабезпеченим сім’ям, які згідно із законодавством отримують відповідну допомогу;

- одиноким матерям (батькам), усиновлювачам незалежно від отримання ними державної допомоги на дітей одиноким матерям до досягнення дитиною 23-річного віку, за умови її навчання; у разі смерті одного з батьків – матері (батькові) дітей, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або державну соціальну допомогу на дітей померлого годувальника;

- особам з інвалідністю;

- сім’ям, які виховують дітей з інвалідністю;

-  опікунам чи піклувальникам на оплату послуг у житлі, де зареєстровано місце проживання підопічного;

- багатодітним сім’ям;

- безробітним, які понад рік перебувають на обліку в центрі зайнятості;

- прийомним сім’ям та дитячим будинкам сімейного типу;

- особам, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи;

-  ветеранам війни, учасникам антитерористичної операції на сході України та операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях, сім’ям загиблих, померлих ветеранів війни, учасників антитерористичної операції на сході України та операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях, які пропали безвісти в зоні їх проведення або перебувають у полоні, «дітям війни», реабілітованим, жертвам нацистських переслідувань, ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ, служби цивільного захисту;

-  непрацюючим пенсіонерам;

-  повнолітнім студентам, студентам у віці від 16 до 18 років, яким згідно з чинним законодавством України надано повну цивільну дієздатність, закладів вищої освіти України І - ІV рівнів акредитації денної форми навчання;

- працівникам бюджетних установ*, підприємств, що належать до комунальної власності міста, у тому числі тим, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Для отримання часткової компенсації особи подають за місцем реєстрації такі документи:

- особисту заяву зі згодою на обробку персональних даних;

- копію паспорта з відомостями про реєстрацію місця проживання; у разі наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки, надається його копія та копія довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування;

- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, за винятком заявників, у яких паспорт громадянина України оформлений у формі ID-картки;

- документ про належність до категорій, указаних у пункті 6 (підтвердження про отримання державної соціальної допомоги, оригінали довідок про навчання студента на денній формі навчання, роботи в бюджетній установі**, копія пільгового посвідчення, копія трудової книжки (перша та остання сторінка з відомостями про звільнення), копія документу, що підтверджує встановлення опіки або піклування, а також копія документу, що посвідчує особу підопічного з відомостями про реєстрацію його місця проживання);

- документ, що підтверджує розділення особових рахунків (для тих заявників, у домогосподарствах яких розділені особові рахунки).

Звертатись до управління праці та соціального населення виконкому Покровської районної в місті ради, вулиця Ватутіна, 37в, кабінет №222.

 

*До бюджетних установ належать установи та заклади охорони здоров’я, освіти, соціального захисту, культури і мистецтва, фізкультури і спорту та інші, що фінансуються з державного або місцевого бюджету.

**Термін дії довідки, виданої підприємством, установою, організацією, навчальним закладом становить місяць з дня її видачі.

(03.06.2019)


 

 

 

 

5 запитань про субсидії

Чи потрібно у травні повторно звертатися з документами?

Усім діючим субсидіантам, які не матимуть заборгованості за комуналку, у травні автоматично перепризначать субсидію на новий період. Її з травня видаватимуть готівкою: пенсіонерам на пенсійну картку чи через Укрпошту, всім, хто ще не на пенсії – через Ощадбанк.

Тим, у кого будуть борги, буде запропоновано перейти на безготівкову монетизацію субсидій.

Кому потрібно повторно звернутися з документами? 

Повторно із Заявою та Декларацією про доходи потрібно звернутися лише тим, чиї справи розглядала Комісія, орендарям житла та внутрішньо переміщеним особам, тим домогосподарствам, в яких з жовтня 2018 року відбулися зміни у складі сім’ї.

Повторно з документами необхідно буде звернутися також сім’ям, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих, а фактично проживаючих в помешканні осіб, та сім’ям, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати.

Літню субсидію розраховуватимуть на основі доходів громадян, отриманих у 3-4 кварталах 2018 року.

Чи можуть призначити субсидію на наступний період,  якщо є борг?

Важливо, щоб станом на травень не було простроченої понад місяць заборгованості за оплату комунальних послуг, тобто послуг, спожитих у березні. Борги за квітневу комуналку не братимуться до уваги при перепризначенні субсидії у травні.

Також не братимуться до уваги управліннями соціального захисту населення незаконні донарахування в платіжках споживачів додаткових обсягів природного газу за приведення до так званих стандартних умов.

Крім того, не враховуватиметься і заборгованість, що виникла у зв’язку з тим, що надавач послуги не уклав договору з Ощадбанком для перерахування сум житлових субсидій у грошовій безготівковій формі.

Тим, у кого будуть борги, після їх погашення або укладення договору реструктуризації потрібно буде звернутися із Заявою та Декларацією про доходи в управління соцзахисту.

Чи буде монетизація пільг?

Монетизація пільг стартує з жовтня 2019 року. Вона відбуватиметься за зразком безготівкової монетизації субсидій через Ощадбанк.

Тим пільговикам, які бажають отримувати свою пільгу готівкою, восени потрібно буде звернутися в управління соцзахисту, написати відповідну заяву і надати реквізити банківського рахунку в Ощадбанку. Після цього пільгу виплачуватимуть готівкою.

 Чи потрібно у жовтні йти в управління соцзхаисту, щоб оформити субсидію на зиму?

Якщо у травні субсидію буде перепризначено на новий період – 2019-2020 рр. – у жовтні її розмір на опалювальний сезон розрахують автоматично. До уваги братимуться доходи 1-2 кварталів 2019 року.

Безробітні, які не стояли в цей час на обліку в Центрі зайнятості, матимуть право на зимову субсидію на умовах сплати ЄСВ (22% від мінімалки - 918,06 грн.) за будь-які три місяці цього періоду. Безробітні в селі мають право на допомогу без сплати ЄСВ за рішенням Комісії.

(За інформацією Урядового порталу 02.05.2019)


 

 

 

 

 


 

Виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, які звільнилися з військової строкової служби

Відповідно до Постанови КМУ від 8 квітня 2015 року №185 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби» зі змінами, виплата матеріальної допомоги здійснюється органами соціального захисту населення протягом місяця з дня взяття громадянина на військовий облік за місцем проживання у встановленому законодавством порядку на підставі подання  військового комісаріату.

Для отримання матеріальної допомоги заявникові необхідно подати: довідку з місця роботи про отриману середню зарплату; копію трудової книжки, завірену за останнім місцем роботи; заяву про перерахування матеріальної допомоги на рахунок у банку.

Документи  подаються до військового комісаріату відразу після того, як звільнений зі строкової служби військовослужбовець став на військовий облік. Тому що згідно  з встановленим  порядком військові комісаріати можуть звертатися до органів соцзахисту населення з поданням про виплату матеріальної допомоги  тільки протягом десяти днів з дати взяття на військовий облік звільнених з військової служби осіб.

Така допомога для громадян, які до призову працювали на підприємствах, в установах і організаціях, виплачується у розмірі середньої заробітної плати на день призову, але не менше прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року, встановленої на день призову.

Для громадян, які до призову не працювали, матеріальна допомога виплачується у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року, встановленої на день призову.

З початку 2019 року управлінням праці та соціального захисту населення  виконкому Покровської районної в місті ради відповідно до Постанови КМУ від 8 квітня 2015 №185 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби» із змінами, за поданням Покровсько-Тернівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки Міністерства оборони України  здійснено виплату матеріальної допомоги 35 військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, у сумі 220494,44 грн.

(24.06.2019)


 

 

 

 

Щодо порядку фінансування державних допомог

Управління праці та соціального захисту населення  виконкому Покровської районної в місті ради  повідомляє, що відповідно до абз.11 п.6 «Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту за рахунок субвенцій з державного бюджету», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 №256, казначейство  перераховує  щомісяця  до 25 числа субвенцію на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам, які  не  мають  права  на  пенсію,  особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю,  тимчасової  державної  допомоги  дітям,  тимчасової державної  соціальної  допомоги  непрацюючій  особі,  яка  досягла загального  пенсійного  віку,  але  не  набула  права  на пенсійну виплату,  допомоги  по  догляду  за особами з інвалідністю I чи II непрацюючій   працездатній   особі,   яка  доглядає  за  особою  з інвалідністю  I  групи,  а також за особою, яка досягла 80-річного віку,  допомоги  на  дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, згідно з уточненою інформацією про фактично нараховані у поточному місяці  суми  допомоги. 

(04.06.2019)


 

 

 

 

Допомога багатодітним сім’ям

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №250 від 13.03.2019 «Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям» допомога надається одному з батьків дитини, які постійно разом з нею проживають.

Допомога призначається на третю і кожну наступну дитину. У разі, коли в сім’ї народилося двоє і більше дітей, внаслідок чого сім’я набула статусу багатодітної, виплата допомоги здійснюється на кожну таку дитину.

Для призначення допомоги подаються такі документи:

- заява одного з батьків, з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики;

- посвідчення батьків багатодітної сім’ї (копія з пред’явленням оригіналу);

- посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (копія з пред’явленням оригіналу);

- свідоцтво про народження  всіх  дітей (копія з пред’явленням  оригіналу).

Допомога призначається з місяця,в якому було подано заяву з усіма необхідними документами, та виплачується щомісяця по місяць досягнення дитиною 6-річного віку включно.

Виплата допомоги припиняється у разі:

- позбавлення отримувача допомоги батьківських прав;

- відмови отримувача допомоги від виховання дитини;

- нецільового використання коштів і  незабезпечення створення отримувачем допомоги належних умов для повноцінного утримання та виховання  дитини;

- відібрання дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав;

- тимчасового влаштування дитини на повне державне утримання;

- перебування отримувача допомоги у місцях позбавлення волі за рішенням суду;

- втрати статусу багатодітної сім’ї;

- смерті дитини;

- смерть отримувача допомоги.

Розмір допомоги 1700 грн.

З 01.05.2019 допомогу отримують вже 280 багатодітних сімей Покровського району.

(10.06.2019)


 

 

 

 

Інформація щодо повідомної реєстрації колективних договорів за І квартал 2019 року

В районі діють 213 колективних договорів підприємств, установ та закладів, якими охоплено біля 28 тис. працюючих.

Серед підприємств малого та середнього бізнесу уклали та зареєстрували колективні договори 59 підприємства з загальною чисельністю працюючих 782 осіб.

За І квартал 2019 року надійшло на повідомну реєстрацію 14 колективних договорів підприємств та 4 доповнення до колективних договорів.

Здійснено за І квартал 2019 року повідомну реєстрацію 14 колективних договорів:

1. Державне підприємство «Криворізький експертно-технічний центр Держпраці»

2. Комунальне заклад «Криворізький перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради

3. ТОВ «Центробуд»

4. Комунальна установа «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в Покровському районі» Криворізької міської ради

5. Гірничо-електромеханічний коледж ДВНЗ «Криворізький національний університет»

6. Комунальний позашкільний навчальний заклад «Клуб юних моряків»

7. Комунальний заклад «Палац культури «Центральний» Криворізької міської ради

8. Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 280 комбінованого типу» Криворізької міської ради

9. Криворізька загальноосвітня школа № 33 І-ІІІ ступня Криворізької міської ради

10. Криворізька гімназія № 49

11. Криворізький заклад освіти «Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Криворізької міської ради

12. Криворізька загальноосвітня школа № 112 І-ІІІ ступня Криворізької міської ради

13. Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 29 комбінованого типу» Криворізької міської ради

14. Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 238 комбінованого типу» Криворізької міської ради

До відома роботодавців та профспілок (представників трудових колективів) Покровського району! Повідомна реєстрація колективних договорів проводиться в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради за адресою: вул. Ватутіна, 37в, каб. 310, телефон для довідок 098-181-01-07.

(26.04.2019)


 

 

 

 

5 ГОЛОВНИХ ЗАПИТАНЬ ПРО МОНЕТИЗАЦІЮ ПІЛЬГ І СУБСИДІЙ

1. Чи потрібно повторно подавати документи?

Так, усім отримувачам пільг і субсидій обов’язково потрібно У ТРАВНІ подати Заяву на монетизацію і Декларацію про доходи в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних.

В Ощадбанк йти не потрібно. Уряд максимально автоматизував процес монетизації, щоб основне навантаження лягло на управління соціального захисту населення, державний банк та надавачів комунальних послуг.

Тим, хто звернеться за допомогою вперше у 2019 році, у травні вже не потрібно поновлювати документи. Ви вже є учасниками монетизації пільг і субсидій.

2. Чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати рахунок?

На кожного одержувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію, буде АВТОМАТИЧНО відкритий персональний обліковий запис у банку, на якому будуть відображатися житлові субсидії у грошовій формі.

Персональний обліковий запис матиме спеціальний режим використання. Тобто кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й воду.

Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів та пільговиків SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх використання та залишок.

Після закінчення опалювального сезону - у червні -  суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії.  Рахунок кожному Ощадбанк відкриє автоматично, без додаткового звернення у банк.

3. Як відбуватиметься оплата комуналки?

Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть онлайн-платіжку субсидіанта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Про це та про те, скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк одразу інформуватиме субсидіанта SMS-повідомленням.

Для субсидіантів будуть створені ПЕРСОНАЛЬНІ КАБІНЕТИ, де можна буде відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок коштів. Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800.

4. Чому Ощадбанк?

Ощадбанк є державним уповноваженим банком щодо десятка урядових програм та має понад 15 років досвіду  співпраці  з підприємствами паливно-енергетичного комплексу.

Банк володіє найбільшою мережею відділень – понад 3 200, які присутні в тому числі у сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів, та має великий ДОСВІД щодо виплат соціальної допомоги й пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому і визначено проводити монетизацію пільг і субсидій саме через цей державний банк.

Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме.

5. Чому гроші не роздадуть одразу на руки?

В Україні субсидію отримує майже половина українських сімей. Якщо одразу роздати такій кількості людей гроші на руки, є ризик гіперінфляції та кризи комунальних неплатежів.

Уявімо ситуацію, що 8 млрд грн щомісяця замість оплати комуналки потраплятимуть на споживчий ринок. Уже через два місяці житлово-комунальне господарство України спіткає колапс, адже надавачі послуг не зможуть розрахуватися з тим же Нафтогазом за куплений газ.

Тому допомога надходитиме на персональний обліковий запис субсидіанта та пільговика в Ощадбанк,

а все, що залишиться після оплати комунальних послуг протягом року, за результатами опалювального сезону ЕНЕРГООЩАДНІ українці зможуть забрати з банку готівкою.

(За інформацією Урядового порталу 14.01.2019)


 

 

 

 

 

Про умови призначення субсидій особам, які перебували за кордоном понад 60 днів

Чи зберігається право на субсидію у осіб, що перебували за кордоном більш ніж 60 днів?

Сам факт перебування за кордоном не є підставою відмовляти у субсидії якщо людина:

- отримує в Україні пенсію чи інші офіційні доходи, такі як стипендія, допомога при народженні дитини;

- перебуває на лікуванні, навчанні чи у відрядженні;

- декларує в Україні доходи і сплачує ЄСВ.

До останнього випадку відносяться заробітчани, які вправі задекларувати в Україні свої заробітки, сплатити ЄСВ і на основі цього отримати субсидію.

Також є випадки, коли громадяни України працюють за кордоном офіційно і сплачують там ЄСВ. За посиланням https://www.msp.gov.ua/content/pensii-gromadyanam.html  перелік країн, з якими в України є угоди в сфері соціального забезпечення та пенсійного страхування.

Тому якщо такий громадянин сплачує ЄСВ за кордоном і підтверджує це документально, субсидію в Україні домогосподарство, в якому він зареєстрований, має право отримати на загальних умовах.

(09.10.2018)


 

 

 

 

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради ПОПЕРЕДЖАЄ:

     Відповідно до статті 265 Кодексу законів про працю за порушення трудового законодавства юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, несуть фінансову відповідальність у вигляді штрафу :

Вид правопорушення

Розмір штрафу з 1 січня 2018 року

фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплата заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ

у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати

(111 690 грн.) за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення

порушення встановлених строків виплати заробітної платипрацівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі

у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати (11 169 грн.)

недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці (виплата зарплати нижче мінімальної)

у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати

(37 230 грн.) за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення

недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України "Про військовий обов’язок і військову службу", "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію"

у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати

(37 230 грн.) за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення

недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні

у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати (11 169 грн.)

недопущення до проведення перевірки та створення перешкод у проведенні перевірки з питань виявлення порушень, пов’язаних із:

1)фактичним допуском працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту),

2) оформленням працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві,

3) виплатою заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ

у стократному розмірі мінімальної заробітної плати

(372 300 грн.)

порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених вище

у розмірі мінімальної заробітної плати                (3 723 грн.)

     Наголошуємо, що офіційно працевлаштований громадянин має право на гідні і безпечні умови праці, регулярну виплату заробітної плати не нижче мінімальної, страхування на випадок тимчасової втрати працездатності, безробіття та нещасного випадку на виробництві, офіційні відпустки.

(21.09.2018)


 

 

 

Щодо добровільної сплати єдиного внеску

Платниками, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску, є:

  • члени особистого селянського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню,- на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (одночасно на пенсійне, на випадок безробіття, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності);
  • особи, які досягли 16-річного віку та не перебувають у трудових відносинах з роботодавцями, визначеними підпунктами 1, 2 пункту 1 розділу ІІ цієї Інструкції, та не належать до платників єдиного внеску, визначених підпунктами 3, 4, 6 пункту 1 розділу ІІ цієї Інструкції, в тому числі іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають або працюють в Україні, громадяни України, які працюють або постійно проживають за межами України, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України,- виключно на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування.
  • Повідомлення про взяття на облік платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску у формі витягу з реєстру страхувальників (щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування).

Порядок укладення договорів про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування:

  • особи, зазначені вище подають до органів доходів і зборів за місцем проживання:
  • заяву про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування або про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску) за формою згідно з додатком 3 до цієї Інструкції;
  • копію трудової книжки (за наявності);
  • виписку з системи персоніфікованого обліку (ОК-5);
  • копію документа, що посвідчує особу.

Особи, зазначені в абзаці другому пункту 1 цього розділу, надають також документ, що підтверджує їх членство в такому господарстві:

  • орган доходів і зборів відмовляє в укладенні договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування або договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску) у разі, якщо особа:
  • підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
  • не відповідає вимогам, визначеним в абзаці третьому пункту 1 цього розділу;
  • надала неповні або недостовірні відомості;
  • раніше уклала договір про добровільну участь, дія якого не припинена або за яким не виконано передбачені договором умови;
  • бажає укласти договір на строк менше одного року (крім договорів про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску)).

    В інших випадках відмова в укладенні договору про добровільну участь не допускається;

   з особою, яка подала заяву про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, після перевірки викладених у заяві відомостей органами доходів і зборів у строк не пізніше ніж 30 календарних днів з дня отримання заяви укладається договір про добровільну участь відповідно до Типового договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, наведеного у додатку 4 до цієї Інструкції;

   за бажання особи сплатити єдиний внесок за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі за період з 01 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року), і у разі отримання від неї заяви про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску) після перевірки викладених у заяві відомостей органами доходів і зборів у строк не пізніше ніж 30 календарних днів з дня отримання заяви укладається договір про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску) за формою, наведеною в додатку 5 до цієї Інструкції.

    Договір про добровільну участь набирає чинності з дня його підписання.

    Обчислення і строки сплати єдиного внеску платниками, зазначеними в підпункті 5 пункту 1 розділу II цієї Інструкції:

    1) платники, зазначені в підпункті 5 пункту 1 розділу II цієї Інструкції, обчислюють єдиний внесок відповідно до пункту 10 розділу ІІІ цієї Інструкції.

    При цьому сума сплаченого єдиного внеску за кожен місяць такого періоду для платників, зазначених в:

  • абзаці другому пункту 1 цього розділу, не може бути меншою за мінімальний страховий внесок та більшою за суму єдиного внеску, обчисленого, виходячи з максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленого на дату укладення договору;
  • абзаці другому пункту 1 цього розділу, не може бути меншою за мінімальний страховий внесок на дату укладення договору, помножений на коефіцієнт 2, та не може бути більшою за суму єдиного внеску, обчисленого, виходячи з максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої на дату укладення договору;
  • зазначені платники сплачують єдиний внесок щомісяця в розмірі, встановленому в договорі про добровільну участь, до 20 числа місяця, що настає за місяцем, за який він сплачується (крім осіб, які здійснюють одноразову сплату);
  • сплачені суми єдиного внеску в разі дострокового розірвання договору про добровільну участь поверненню не підлягають, при цьому період, за який сплачено єдиний внесок, враховується до страхового стажу тільки за умови подання звіту.

Оформлення договорів про добровільну участь.

    У договорі про добровільну участь зазначаються:

  • назва документа;
  • відомості про особу, які вносяться до системи персоніфікованого обліку:
  • прізвище, ім’я, по батькові особи, за яку сплачується єдиний внесок;
  • дата народження;
  • громадянство;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • строк дії договору;
  • порядок сплати єдиного внеску та рахунки, на які він має сплачуватися;
  • умови набуття застрахованою особою права на виплати за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням відповідно до Закону;
  • умови розірвання договору;
  • права та обов’язки сторін, відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання умов договору;
  • інші умови за згодою сторін або передбачені Типовим договором про добровільну участь, що не суперечать законодавству про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • дата набрання чинності договором.

   Протягом особливого періоду, визначеного Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», та на весь період незаконного позбавлення волі на території проведення антитерористичної операції платники, визначені підпунктом 5 пункту 1 розділу II цієї Інструкції, звільняються від виконання обов’язків щодо сплати єдиного внеску в строки, визначені цим договором і Законом, у разі:

  1. призову на військову службу під час мобілізації або залучення до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу,- з першого календарного дня місяця призову на військову службу під час мобілізації платника до останнього календарного дня місяця, в якому платника було демобілізовано або завершено його лікування (реабілітацію);
  2. незаконного позбавлення волі на території проведення антитерористичної операції - з першого календарного дня місяця незаконного позбавлення волі до останнього календарного дня місяця, в якому платника було визволено або завершено його лікування (реабілітацію), необхідні після визволення.

   Підставою для такого звільнення є заява особи, яка:

  • бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, та копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які подаються до органу доходів і зборів такою особою протягом 10 днів після її демобілізації або після закінчення лікування (реабілітації);
  • бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, та копії документів, що підтверджуються даними державного правоохоронного органу спеціального призначення, який забезпечує державну безпеку України, про незаконне позбавлення волі такого платника, які подаються до органу доходів і зборів протягом 30 днів після визволення або після закінчення лікування (реабілітації).

    Невиконання обов’язків у зазначених випадках щодо сплати єдиного внеску в строки, визначені договором про добровільну участь, не вважається порушенням умов договору (крім договорів про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата внеску)) і не є підставою вважати договір таким, умови якого не виконано.

    Період, за який сплачено єдиний внесок, відповідно до укладеного договору про добровільну участь буде зараховано до страхового стажу тільки за умови подання звіту.

    Надалі така особа матиме право на укладення договору про добровільну участь.

   З платниками, визначеними підпунктом 5 пункту 1 розділу II цієї Інструкції, які призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, або яких незаконно позбавлено волі на території проведення антитерористичної операції, не розриватиметься укладений договір про добровільну участь як такий, за яким не виконано умов до моменту їх демобілізації, визволення або після закінчення лікування (реабілітації) у разі надання до органу доходів і зборів:

  • відповідним державним органом протягом 10 днів після мобілізації таких осіб - копії військового квитка або копії документа із зазначенням даних про призов таких осіб на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період;
  • членом сім’ї (у визначенні, наведеному в підпункті 14.1.263 пункту 14 статті 14 Податкового кодексу України) особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування,- заяви та копії документів, що підтверджуються даними державного правоохоронного органу спеціального призначення, який забезпечує державну безпеку України, про незаконне позбавлення волі такого платника.

(19.09.2018)


 

 

 

Для відома внутрішньо переміщеним особам

Внутрішньо переміщені особи, які не мають у власності житла на підконтрольній території України, або житло яких непридатне для проживання, мають право отримати з фондів житла для тимчасового проживання у користування житлове приміщення.  

Під користуванням розуміється отримання житла для тимчасового проживання на строк до 1 року з можливістю продовження такого строку. При цьому важливо звернути увагу, що таке житло не підлягає приватизації, обміну або поділу, здачі в піднайм або поселенню до нього інших громадян.

Право на таке житло мають  переміщені особи;

- для яких, таке житло  є  єдиним місцем проживання,  а їх сукупний дохід недостатній для придбання або найму іншого житлового приміщення;

- середньомісячний сукупний  дохід  сім'ї  за  попередні  шість місяців,  розрахований  виконавчими органами  відповідно   до   Методики   обчислення сукупного доходу сім'ї для всіх видів соціальної допомоги,  менший від  прожиткового  мінімуму  на  сім'ю  в  розрахунку на місяць та величини регіонального показника  опосередкованої  вартості  найму житла.

В Покровському районі передбачено дві квартири для надання внутрішньо переміщених осіб, за адресою: улиця Армавірська та Івана Мазепи.

Рекомендуємо внутрішньо переміщеним особам, які мають відповідні доходи та не мають іншого житла, звернутись до управління праці та соціального захисту населення за адресою: вул. Ватутіна, 37В, каб.214, для більш детальної інформації.   

(16.07.2019)


 

 

 

Сім’я має декларувати доходи всіх, навіть тих, які прописані за іншою адресою

Є чимало сімей, в яких чоловік прописаний за одною адресою, дружина і діти за іншою. Чоловік працює, дружина у декретній відпустці або взагалі не працює. Такі сім’ї раніше, враховуючи те, що дружина зареєстрована з дітьми в помешканні одна, надавалася чимала субсидія, доходи чоловіка не враховувалися, але гроші щомісяця він приносив саме в цю сім’ю.

Водночас, на помешкання, де прописаний чоловік оформлювалася субсидію, виходячи з кількості не зареєстрованих, а фактично проживаючих осіб. Відповідно доходи такої людини не бралися до уваги для призначення ні там, ні тут.

Тому Мінсоцполітики з 1 травня 2018 року змінює форму Декларації про доходи. Відтепер декларувати необхідно буде доходи всіх членів сім’ї (чоловіка, дружина та неповнолітніх дітей), навіть тих, які зареєстровані за іншими адресами.

Увага! При цьому соціальні норми житла та соціальні нормативи житло-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб не розраховуються. Таким чином, держава реагує на соціальну несправедливість та турбується про воз’єднання український сімей.

Поняття сім’ї розтлумачує Сімейний кодекс, стаття 3.

(14.09.2018)


 

 

 

 

Щодо перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів державних соціальних допомог

Відділ державних соціальних інспекторів здійснює контроль за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям, яка призначається з урахуванням доходів сім’ї, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги (далі - державна соціальна допомога).

Соціальні інспектори відділу перевіряють достовірність та повноту інформації про доходи та майновий стан осіб, які входять до складу сім’ї, проводять обстеження умов життя заявника (за його згодою) з метою визначення складу сім'ї, ступеня нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для її існування шляхом опитування членів сім’ї , родичів, інших осіб у разі виникнення потреби в уточненні обставин, що стосуються сім’ї, яка звертається за призначенням державної соціальної допомоги.

В ході обстежень виявляються факти одержання доходів від здачі в оренду житла, земельного паю, додаткових доходів, майновий стан не відповідає задекларованому. Будь-який факт надання недостовірних даних, зазвичай, виявляється та вживаються заходи щодо повернення незаконно одержаних бюджетних коштів, інформація передається до органів національної поліції та у разі відмови добровільно повернути суму надміру перерахованих коштів, примусово стягується у судовому порядку.

З початку 2018 року 173 випадках виявлена недостовірна інформація про доходи, майновий стан, зміни обставин в сім’ї. Загальна сума порушень склала 806157,00 грн. Кожен випадок ретельно відпрацьований.

Прикро те, що деяких порушень можливо було б уникнути взагалі, коли б заявник надав повну інформацію про доходи та майновий стан родини, вчасно повідомляв управління про всі обставини, що можуть вплинути на право призначення соціальної допомоги чи її розмір.

Тому, шановні мешканці міста, при зверненні до управління за призначенням того чи іншого виду державної соціальної допомоги серйозно та відповідально віднесіться до заповнення необхідних для призначення допомоги документів, уважно заповнюйте заяву та декларацію про доходи та майновий стан, прислухайтесь до порад спеціаліста з прийому документів, ознайомлюйтесь з розробленими пам’ятками, в яких зазначені найбільш розповсюджені порушення та помилки, яких допускаються мешканці міста, зазначені останні зміни в законодавстві.

Якщо при повторному зверненні за призначенням державної соціальної допомоги розумієте, що раніше не вказали ті чи інші доходи чи майно, що можуть вплинути на призначення чи розмір цієї допомоги, обов’язково повідомляйте про це спеціаліста з прийому, чим зменшите суму переплати у разі виявлення цього порушення спеціалістами управління, а в деяких випадках збережете за собою право на подальше отримання соціальної допомоги у дещо зменшеному чи навіть у тому ж розмірі.

Всі нормативні документи з питань призначення та виплати того чи іншого виду державної соціальної допомоги (Закони України, постанови Кабінету Міністрів України, накази відповідних міністерств та інше) є у вільному доступі мережі Інтернет, тому з метою запобігання непорозумінь заявникам-одержувачам державної соціальної допомоги слід і самостійно знайомитись з цими документами.

Отримувачі державної допомоги повинні усвідомлювати, що несуть свою частку відповідальності за використання державних коштів. Заявник та члени його сім’ї· повинні відповідати за достовірність наданої інформації,· відомостей про доходи та майно, які вплинули або могли вплинути на встановлення права при· призначенні· соціальної допомоги· та її розмір. Для призначення будь-якого виду допомоги заявник надає заяву відповідної форми, затверджену Наказом Міністерства праці та соціальної політики України· в якій своїм підписом дає згоду на збір інформації про сім’ю, доходи, власність та майно, що необхідна для отримання всіх видів соціальної допомоги на які сім’я має право.

Нагадуємо всім отримувачам державної соціальної допомогищо у 10 денний термін (для державної допомоги) та 30 денний термін (для житлової субсидії), Вони повинні повідомити управління праці та соціального захисту населення про:

– працевлаштування впродовж терміну призначення допомоги;

– зміни· у складі сім’ї: укладення шлюбу, усиновлення дитини, влаштування дитини на повне державне утримання, смерті утриманця, тощо.

Для соціальної підтримки незахищених верств населення станом на 01.09.2018 було здійснено 205 обстежень матеріально-побутових умов проживання сімей.


 

 

 

 

Перелік суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації учасникам антитерористичної операції та постраждалим учасникам Революції Гідності

з/п

Назва суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації

Місце розташування

Код виду економічної діяльності

Підстава включення до переліку

1.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Санаторій «Токарі»

Тел.(05445)371-35; +380503001281

e-mail: stokari@ukr.net

сайт: www.tokari.com.ua

42215, Сумська обл.,

м. Лебедин, с. Токарі,  

вул. Санаторна, 96

86.90

Наказ начальника управління праці та соціального захисту населення від 17.07.2018 № 21

2.

Медичний центр «Нові Санжари» Національної гвардії України

Тел. (05344)3-34-73

e-mail: medcentrns@ngu.gov.ua

39300, Полтавська обл., 

смт Нові Санжари,

пров. Курортний, 44

86.90

Наказ начальника управління праці та соціального захисту населення від 17.07.2018 №21

3.

Дочірнє підприємство «Південь-Курорт-Сервіс» на базі санаторію «Орізонт»

Тел. (04849)47-9-88,+38(050)-495-30-01

e-mail: orizont-pks@ukr.net

сайт: www.pivdenks.com

67780, Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, смт Сергіївка, вул. Гагаріна, 1а

Санаторій «Орізонт»

 

 

86.90

Наказ начальника управління праці та соціального захисту населення від 07.08.2018 №27

4.

Дочірнє підприємство «Санаторій «Верховина» ЗАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофоздоровниця»

Тел.(03146)2-60-44, +38(050)-317-87-75

e-mail: sojmy@ukr.net

90033, Закарпатська обл., Міжгірський р-н, село Сойми,1

86.90

Наказ начальника управління праці та соціального захисту населення від

14.08.2018 №29


 

 

 

 

 

ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА ІНВАЛІДАМ З ДИТИНСТВА ТА НА ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ

Категорія громадян

Розмір виплат у 2017 році, грн.

з 1 січня

з 1 травня

з 1 жовтня

Інвалідам з дитинства І групи підгрупи А з надбавкою на догляд

2561,50

2695,40

2793,40

 

Інвалідам з дитинства І групи підгрупи Б з надбавкою на догляд

1870,50

1968,00

2178,00

Інвалідам з дитинства ІІ групи, одиноким інвалідам з дитинства ІІ групи, які за висновком МСЕК потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд 

1247,00

1312,00

1452,00

Інвалідам з дитинства ІІІ групи, одиноким інвалідам з дитинства ІІІ групи, які за висновком МСЕК потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд 

1247,00

1312,00

1452,00

На дітей – інвалідів

1247,00

1312,00

1452,00

На дітей – інвалідів підгрупи А до 6 років з надбавкою на догляд

2227,90

2340,40

2442,40

На дітей-інвалідів до 6 років з надбавкою на догляд

1550,40

1631,40

1729,40

На дітей-інвалідів підгрупи А від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

2561,90

2695,40

2793,40

На дітей-інвалідів від 6 до 18 років з надбавкою на догляд 

1717,40

1806,90

1904,90

На дітей – інвалідів, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою

1309,35

1377,60

1524,60

На дітей – інвалідів підгрупи А, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, до 6 років з надбавкою на догляд

2664,35

2803,60

2950,60

На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, до 6 років  з надбавкою на догляд

1986,85

2090,60

2237,60

На дітей – інвалідів підгрупи А, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

2998,35

3154,60

3301,60

На дітей – інвалідів, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

2153,85

2266,10

2413,10

(25.10.2017)


 

 

 

 

Інформація щодо придбання путівок для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції

Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 №110 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 187 і  від 31 березня 2015 р. № 200», якою затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів  санаторно-курортними путівками (далі – порядок).

Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуватимуться на підставі тристоронньої угоди (особа – управління – санаторій). Людина зможе самостійно обрати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління, де перевіряється заклад на відповідність встановленими вимогам. Після цього укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги. При цьому гранична вартість путівки для відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначається щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.

(27.03.2017)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 24