Інформація про роботу відділу

Інформація про роботу відділу станом 21.08.2019

 

    Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому

Покровської районної в місті ради станом на 21.08.2019

 

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2761 звернень громадян:

надійшло поштою – 835

особистий прийом громадян – 546

інформаційні запити – 72

"пряма телефонна лінія" виконкому міськради – 51

"пряма телефонна лінія" виконкому районної у місті ради – 158

державна установа "Урядовий контактний центр" – 686

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 413

 

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 2704 звернення.

 З вищих органів влади надійшло 1543  звернень громадян, що складає 55,9% від загальної кількості звернень.

            76,7% (2117) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

               18,4% (507) звернення  стосуються питань соціального захисту населення. із них 323 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

29   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

23    з питань роботи транспорту і зв”язку,

28   з питань законності та охорони правопорядку,

36  з питань освіти, виховання дітей та інші,

6   з питань екології,

49   з питань підприємництва.

 

Від пільгової категорії населення надійшло 145 звернення.

З початку  2019 року надійшло 62  колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 303  звернень громадян.

 

 

Завідувач загального відділу                                   І. Храплюк