Інформація про роботу відділу

 

 

Інформація про роботу відділу станом на 23.09.2019

Інформація про роботу відділу станом 21.08.2019

 

 

 

 

 

 

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 23.09.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 3112 звернень громадян:

надійшло поштою – 936

особистий прийом громадян – 625

інформаційні запити – 73

телефонна лінія виконкому міськради – 61

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 202

державна установа "Урядовий контактний центр" – 775

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 440

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 3126 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 1732 звернень громадян, що складає 55,7% від загальної кількості звернень.

  76,7% (2387) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

18,2% (566) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 377 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

32   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

31   з питань роботи транспорту і зв”язку,

35   з питань законності та охорони правопорядку,

42   з питань освіти, виховання дітей та інші,

58   з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 155 звернень.

З початку  2019 року надійшло 68  колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 322  звернень громадян.

 

В.о. завідувача загального відділу                                      Анжела Морозова

 

 

 

 

 

    Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому

Покровської районної в місті ради станом на 21.08.2019

 

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2761 звернень громадян:

надійшло поштою – 835

особистий прийом громадян – 546

інформаційні запити – 72

"пряма телефонна лінія" виконкому міськради – 51

"пряма телефонна лінія" виконкому районної у місті ради – 158

державна установа "Урядовий контактний центр" – 686

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 413

 

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 2704 звернення.

 З вищих органів влади надійшло 1543  звернень громадян, що складає 55,9% від загальної кількості звернень.

            76,7% (2117) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

               18,4% (507) звернення  стосуються питань соціального захисту населення. із них 323 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

29   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

23    з питань роботи транспорту і зв”язку,

28   з питань законності та охорони правопорядку,

36  з питань освіти, виховання дітей та інші,

6   з питань екології,

49   з питань підприємництва.

 

Від пільгової категорії населення надійшло 145 звернення.

З початку  2019 року надійшло 62  колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 303  звернень громадян.

 

 

Завідувач загального відділу                                   І. Храплюк

 

 

2