Інформація про роботу відділу

Інформація про роботу відділу станом 22.06.2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому

Покровської районної в місті ради станом на 22.06.2017

 

З початку 2017 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1954 звернень громадян:

надійшло поштою – 561

особистий прийом громадян – 384

інформаційні запити – 16

"пряма телефонна лінія" виконкому міськради – 23

"пряма телефонна лінія" виконкому районної у місті ради – 175

державна установа "Урядовий контактний центр" – 448

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 347

 

За аналогічний період минулого 2016 року зареєстровано 2381 звернення.

 З вищих органів влади надійшло 1069  звернень громадян, що складає 54.4% від загальної кількості звернень.

Із них:

Адміністрація Президента України  – 3

обласна державна адміністрація  – 3

міськвиконком  – 1063

 

            66,7% (1303) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: надання житла, незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

25,9% (506) звернення  стосуються питань соціального захисту населення. із них 406 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

 

20   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

9    з питань роботи транспорту і зв”язку,

42   з питань законності та охорони правопорядку,

44   з питань освіти, виховання дітей,

11   з питань екології,

24   з питань торгівлі.

 

Від пільгової категорії населення надійшло 193 звернення.

З початку  2017 року надійшло 33  колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 304  звернень громадян.

 

 

Завідувач загального відділу                                   І. Храплюк