Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.11.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло  4369 звернення громадян:

надійшло поштою – 1116

особистий прийом громадян – 907

інформаційні запити – 97

телефонна лінія виконкому міськради – 74

телефонна лінія виконкому районної в місті ради –300

державна установа "Урядовий контактний центр" – 1275

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" –600

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 3567 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 2549 звернення громадян, що складає 58,3% від загальної кількості звернень.

           76,1% (3324) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

          19% (831) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 589 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

38   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

43   з питань роботи транспорту і зв”язку,

47   з питань законності та охорони правопорядку,

59   з питань освіти, виховання дітей та інші,

68   з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 225 звернень.

З початку  2019 року надійшло 73 колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 445  звернень громадян.

(26.11.2019)