Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.12.2021

З початку 2021 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 4222 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 564
  • інформаційні запити – 78
  • контакт-центр виконкому міської ради – 1759
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 378
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 1087
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 356

За аналогічний період минулого 2020 року зареєстровано 3732 звернення.

 З вищих органів влади надійшло 3419 звернень громадян, що складає 81,0% від загальної кількості звернень.

  • 72,5% (3063) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів,  відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
  • 9,2% (388) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 17    з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 59    з питань землекористування,
  • 41    з питань будівництва,
  • 125  з питань підприємницької діяльності,
  • 76    з питань законності та охорони правопорядку,
  • 167  з питань освіти, виховання дітей та інші.

Від пільгової категорії населення надійшло 441 звернення.

З початку  2021 року надійшло 142  колективних звернення.

 

 

 

 

(23.10.2021)