Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 20.01.2020

З початку 2020 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 358 звернень громадян:

- надійшло поштою – 87

- особистий прийом громадян – 30

- інформаційні запити – 10

- телефонна лінія виконкому міськради – 4

- телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 38

- державна установа "Урядовий контактний центр" – 136

- контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 53

За аналогічний період минулого 2019 року зареєстровано 297 звернень.

З вищих органів влади надійшло 248 звернень громадян, що складає 69,3% від загальної кількості звернень.

Із них:

-міськвиконком  – 248

- 61,4% (220) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

- 27,9% (100) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.

- 15   з питань роботи транспорту і зв”язку,

- 8  з питань законності та охорони правопорядку,

- 13   з питань освіти, виховання дітей та інші.

Від пільгової категорії населення надійшло 49 звернень.

З початку  2020 року надійшло 8  колективних звернень.

 

(21.01.2020)