Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.10.2018

З початку 2018 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 3559 звернень громадян:

надійшло поштою – 766

особистий прийом громадян – 718

інформаційні запити – 75

телефонна лінія виконкому міськради – 35

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 263

державна установа "Урядовий контактний центр" – 1043

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 659

За аналогічний період минулого 2017 року зареєстровано 3519 звернень.

З вищих органів влади надійшло 2125 звернень громадян, що складає 59,7% від загальної кількості звернень.

Із них:

Верховна Рада України – 1

Обласна державна адміністрація – 1

міськвиконком – 2123

 72,3% (2572) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

19,5% (694) звернень стосуються питань соціального захисту населення. із них 528 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

59 з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

43 з питань роботи транспорту і зв”язку,

49 з питань законності та охорони правопорядку,

67 з питань освіти, виховання дітей та інші,

64 з питань підприємництва,

18 з питань охорони здоров’я,

23 з питань екології.

Від пільгової категорії населення надійшло 274 звернення.

З початку 2018 року надійшло 64 колективних звернення.

За звітний період комісійно розглянуто 349 звернень громадян.

(22.10.2018)