Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.05.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1544 звернень громадян:

надійшло поштою – 438

особистий прийом громадян – 389

інформаційні запити – 41

телефонна лінія виконкому міськради – 28

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 61

державна установа "Урядовий контактний центр" – 326

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 261

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 1639 звернень.

З вищих органів влади надійшло 842 звернення громадян, що складає 54,5% від загальної кількості звернень.

71,8% (1109) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

23,6% (364) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 258 - питання надання матеріальної допомоги у зв’язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

18   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

15   з питань роботи транспорту і зв’язку,

14   з питань законності та охорони правопорядку,

18   з питань освіти, виховання дітей та інші,

18   з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 115 звернення.

З початку  2019 року надійшло 33  колективних звернення.

За звітний період комісійно розглянуто 188  звернень громадян.

(22.05.2019)