Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.05.2018

З початку 2018 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1639 звернень громадян:

надійшло поштою – 353

особистий прийом громадян – 313

інформаційні запити – 34

телефонна лінія виконкому міськради – 14

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 124

державна установа "Урядовий контактний центр" – 476

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 325

За аналогічний період минулого 2017 року зареєстровано 1511 звернень.

З вищих органів влади надійшло 1005 звернень громадян, що складає 61,3% від загальної кількості звернень. Із них:

Верховна Рада України – 1

міськвиконком  – 1004

74,8% (1226) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

19,5% (319) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 240 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

20   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

18   з питань роботи транспорту і зв”язку,

25   з питань законності та охорони правопорядку,

23   з питань освіти, виховання дітей та інші.

Від пільгової категорії населення надійшло 128 звернень.

З початку  2018 року надійшло 24  колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 140  звернень громадян.

(22.05.2018)