Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.03.2019

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.03.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1016 звернень громадян:

надійшло поштою – 250

особистий прийом громадян – 268

інформаційні запити – 26

телефонна лінія виконкому міськради – 18

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 32

державна установа "Урядовий контактний центр" – 238

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 184

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 987 звернень.

З вищих органів влади надійшло 558 звернень громадян, що складає 55% від загальної кількості звернень.

Із них:

міськвиконком  – 558

71,7% (729) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

25,5% (259) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 181 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

7   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

9   з питань роботи транспорту і зв”язку,

8   з питань законності та охорони правопорядку,

7   з питань освіти, виховання дітей та інші,

9   з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 83 звернення.

З початку  2019 року надійшло 22  колективних звернення.

(22.03.2019)