Робота зі зверненнями
Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.03.2021
З початку 2021 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1001 звернення громадян:
- надійшло поштою – 127
- інформаційні запити – 15
- контакт-центр виконкому міської ради – 389
- телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 79
- державна установа "Урядовий контактний центр" – 284
- контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 107
За аналогічний період минулого 2020 року зареєстровано 862 звернення.
З вищих органів влади надійшло 821 звернення громадян, що складає 82,0% від загальної кількості звернень.
Із них:
- міськвиконком – 821
- 70,3% (704) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів, відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
- 14,1% (141) звернень стосуються питань соціального захисту населення: отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
- 4 з питань роботи транспорту і зв”язку,
- 20 з питань підприємницької діяльності,
- 12 з питань законності та охорони правопорядку,
- 27 з питань освіти, виховання дітей та інші.
- Від пільгової категорії населення надійшло 108 звернень.
З початку 2021 року надійшло 19 колективних звернень.
(22.03.2021)