Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.12.2018

З початку 2018 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 4994 звернення громадян:

надійшло поштою – 939

особистий прийом громадян – 919

інформаційні запити – 93

телефонна лінія виконкому міськради – 47

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 326

державна установа "Урядовий контактний центр" – 1680

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 990

За аналогічний період минулого 2017 року зареєстровано 4820 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 3193 звернень громадян, що складає 63,9% від загальної кількості звернень.

Із них:

Верховна Рада України – 1

Обласна державна адміністрація – 2

міськвиконком  – 3190

75% (3745) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

18,2% (908) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 707 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

67   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

45   з питань роботи транспорту і зв”язку,

54   з питань законності та охорони правопорядку,

75   з питань освіти, виховання дітей та інші,

86   з питань підприємництва,

18   з питань охорони здоров’я,

25   з питань екології.

Від пільгової категорії населення надійшло 391 звернення.

З початку  2018 року надійшло 78  колективних звернення.

За звітний період комісійно розглянуто 560  звернень громадян.

(22.12.2018)