Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.06.2020

З початку 2020 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1662 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 380
  • особистий прийом громадян – 95
  • інформаційні запити – 55
  • телефонна лінія виконкому міськради – 12
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 248
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 492
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 380

За аналогічний період минулого 2019 року зареєстровано 1835 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 1117 звернень громадян, що складає 67,2% від загальної кількості звернень.

Із них:

 міськвиконком  – 1117

  •  62,9% (1046) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.
  • 24,6% (409) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 62   з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 30   з питань законності та охорони правопорядку,
  • 40   з питань освіти, виховання дітей та інші,
  • 35   з питань підприємництва

Від пільгової категорії населення надійшло 175 звернень.

З початку  2020 року надійшло 29  колективних звернень.

 

 

 

(22.06.2020)