Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 23.07.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2376 звернень громадян:

надійшло поштою – 717

особистий прийом громадян – 497

інформаційні запити – 60

телефонна лінія виконкому міськради – 37

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 118

державна установа "Урядовий контактний центр" – 579

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 368

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 2006 звернень.

З вищих органів влади надійшло 1316 звернень громадян, що складає 55,4% від загальної кількості звернень.

74,7% (1776) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

20,1% (477) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 308 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

27   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

23   з питань роботи транспорту і зв”язку,

22   з питань законності та охорони правопорядку,

30   з питань освіти, виховання дітей та інші,

37   з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 139 звернень.

З початку  2019 року надійшло 50  колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 247  звернень громадян.

(23.07.2019)