Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.12.2020

З початку 2020 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 4070 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 711
  • особистий прийом громадян – 95
  • інформаційні запити – 90
  • телефонна лінія виконкому міськради – 15
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 523
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 1315
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 749
  • контакт-центр виконкому міської ради – 574

За аналогічний період минулого 2019 року зареєстровано 4650 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 3057 звернень громадян, що складає 75,1% від загальної кількості звернень.

Із них:

  • міськвиконком  – 3057
  • 65,2% (2653) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.
  • 12,6% (519) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 91   з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 51   з питань законності та охорони правопорядку,
  • 67   з питань освіти, виховання дітей та інші,
  • 67   з питань підприємництва
  • 20   з питань земельних відносин
  • 15   з питання охорони здоров’я
  • 18   з питань екології

Від пільгової категорії населення надійшло 387 звернень.

З початку  2020 року надійшло 68  колективних звернень.

 

 

 

(22.12.2020)