Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 23.09.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло3112 звернення громадян:

надійшло поштою – 936

особистий прийом громадян – 625

інформаційні запити – 73

телефонна лінія виконкому міськради – 61

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 202

державна установа "Урядовий контактний центр" – 775

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 440

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 3126 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 1732 звернення громадян, що складає 55,7% від загальної кількості звернень.

           76,7% (2387) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

          18,2% (566) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 377 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

32   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

31   з питань роботи транспорту і зв”язку,

35   з питань законності та охорони правопорядку,

42   з питань освіти, виховання дітей та інші,

58   з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 155 звернень.

З початку  2019 року надійшло 68 колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 322  звернень громадян.

(23.09.2019)