Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.03.2021

З початку 2021 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1001 звернення громадян:

  • надійшло поштою – 127
  • інформаційні запити – 15
  • контакт-центр виконкому міської ради – 389
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 79
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 284
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 107

За аналогічний період минулого 2020 року зареєстровано 862 звернення.

 З вищих органів влади надійшло 821 звернення громадян, що складає 82,0% від загальної кількості звернень.

Із них:

  •  міськвиконком  – 821
  • 70,3% (704) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів,  відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
  • 14,1% (141) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 4    з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 20  з питань підприємницької діяльності,
  • 12    з питань законності та охорони правопорядку,
  • 27    з питань освіти, виховання дітей та інші.
  • Від пільгової категорії населення надійшло 108 звернень.

З початку  2021 року надійшло 19  колективних звернень.

 

 

 

 

 

 

(22.03.2021)