Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 21.08.2018

З початку 2018 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2698 звернень громадян:

надійшло поштою – 642

особистий прийом громадян – 488

інформаційні запити – 53

телефонна лінія виконкому міськради – 29

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 203

державна установа "Урядовий контактний центр" – 770

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 513

За аналогічний період минулого 2017 року зареєстровано 2790 звернень.

З вищих органів влади надійшло 1632 звернення громадян, що складає 60,5% від загальної кількості звернень.

Із них:

Верховна Рада України – 2

Обласна державна адміністрація – 1

міськвиконком – 1629

73,3% (1978) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

18,3% (495) звернень стосуються питань соціального захисту населення. із них 365 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

45 з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

35 з питань роботи транспорту і зв”язку,

40 з питань законності та охорони правопорядку,

41 з питань освіти, виховання дітей та інші,

50 з питань підприємництва,

16 з питань охорони здоров’я,

22 з питань екології.

Від пільгової категорії населення надійшло 189 звернень.

З початку 2018 року надійшло 44 колективних звернення.

За звітний період комісійно розглянуто 268 звернень громадян.

(21.08.2018)