Інформація для громадян

      

        ПРАВИЛА  РЕЄСТРАЦІЇ

        МІСЦЯ  ПРОЖИВАННЯ

 

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом

30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.

Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

За бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини може здійснюватися також через органи соціального захисту населення на підставі даних, що зазначив законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини.

У разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.

Подання заяви про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання бездомних та інших осіб, які не мають постійного місця проживання, покладається на відповідну спеціалізовану соціальну установу, заклад соціального обслуговування та соціального захисту, де проживають зазначені особи.


Для реєстрації місця проживання

особа або її представник подає:

 

- заяву (видається під час прийому);

- документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, посвідка на постійне або тимчасове проживання);

- квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

- документи, що підтверджують право власності на житло - оригінал і копія;

- військовий квиток або приписне (для осіб до 60 років) з позначкою про перебування на військовому обліку за новим місцем реєстрації; для осіб, що перебувають на спец.обліку - службове посвідчення;

- якщо будинок приватного сектору - будинкову книгу (за наявності).

При здійсненні реєстрації обов’язковою є присутність власника (власників) житлового приміщення, який (які) надає(ють) письмову згоду.

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника (оригінал і копія);

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника (оригінал і копія).


Для реєстрації місця проживання малолітньої дитини (до 14 років) її батьки (усиновлювачі) подають:

- заяву (видається під час прийому);

- свідоцтво про народження дитини;

- документи, які посвідчують особу батьків (паспорт громадянина України, посвідка на постійне або тимчасове проживання);

- квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

- якщо будинок приватного сектору - будинкову книгу (за наявності).

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

У разі реєстрації місця проживання батьків за однією адресою здійснити реєстрацію місця проживання дитини може один з батьків (за наявності обох паспортів).


 

Для зняття з реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

 

- заяву (видається під час прийому);

- документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, посвідка на постійне або тимчасове проживання);

- квитанцію про сплату адміністративного збору;

- військовий квиток або приписне посвідчення (для осіб до 60 років) з позначкою про зняття з військового обліку (для осіб, які вибувають за межі Покровського та Тернівського районів), для осіб, що перебувають на спец.обліку - службове посвідчення;

- якщо будинок приватного сектору - будинкову книгу (за наявності).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника (оригінал і копія);

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника (оригінал і копія).

Зняття з реєстрації місця проживання осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.


Для зняття з реєстрації місця проживання малолітньої дитини  (до 14 років) разом з батьками її батьки (усиновлювачі) подають:

- заяву (видається під час прийому);

- свідоцтво про народження дитини;

- документи, які посвідчують особу батьків (паспорт громадянина України, посвідка на постійне або тимчасове проживання);

- квитанцію про сплату адміністративного збору;

- якщо будинок приватного сектору - будинкову книгу (за наявності).

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.


Для зняття з реєстрації місця проживання померлої особи необхідно подати:

- заяву (видається під час прийому);

- свідоцтво про смерть - оригінал і копія;

- документи, що посвідчують особу, яка знімає померлого з реєстрації (паспорт громадянина України, посвідка на постійне або тимчасове проживання) - оригінал і копія;

- квитанцію про сплату адміністративного збору;

- якщо будинок приватного сектору - будинкову книгу (за наявності).


Для зняття з реєстрації місця проживання особи за рішенням суду необхідно подати:

 

- заяву (видається під час прийому);

- рішення суду - оригінал;

- документи, які посвідчують особу - позивача в суді (паспорт громадянина України, посвідка на постійне або тимчасове проживання) - оригінал і копія;

- квитанцію про сплату адміністративного збору;

- якщо будинок приватного сектору - будинкову книгу (за наявності).

 


За реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір за наступними банківськими реквізитами:

р/р

33211879004022

ЄДРПОУ

38031627

Код платежу

22012500

Одержувач

УДКСУ у Покровському

районі м. Кривого Рогу

МФО :

899998

Банк одержувача:

ГУ УДКСУ у Дніпропетровській

області 

У разі звернення особи протягом встановленого ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати

(на теперішній час - це 13 грн. 60 коп.)

 (- реєстрація місця проживання протягом встановленого строку;

- зняття з реєстрації у зв’язку зі смертю;

- зняття з реєстрації за рішенням суду)

 

У разі звернення особи з порушенням встановленого ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати

(на теперішній час - це 40 грн. 80 коп.)

(- більше, ніж 30 днів після зняття з реєстрації попереднього місця проживання;

- більше, ніж 3 місяці з дня державної реєстрації народження дитини)

 

УВАГА!!!  При реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання оплата здійснюється на кожну особу окремо.


Роздрукувати реквізити:

13,60 грн.

40,08 грн


 

Відділом реєстрації місця проживання громадян надаються наступні види довідок та відомостей:

 

 

- довідка про реєстрацію місця проживання особи - дітям до 14 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки;

- довідка про реєстрацію місця перебування особи дітям до 14 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки;

- довідка про зняття з реєстрації місця проживання особи - дітям до 14 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки;

- відомості про зареєстрованих за адресою осіб - видаються при наявності документів (паспорт громадянина України, свідоцтво про народження, тощо) усіх зареєстрованих за адресою осіб, або власнику житла при наявності документів, що підтверджують право власності на житло (оригінали), якщо будинок приватного сектору також необхідна будинкова книга (за наявності), при відсутності вищевказаних документів необхідний запит від нотаріуса;

- відомості про зареєстрованих на момент смерті - видаються при наявності свідоцтва про смерть та документів (паспорт громадянина України, свідоцтво про народження, тощо) усіх зареєстрованих за адресою осіб, якщо будинок приватного сектору також необхідна будинкова книга (за наявності), при відсутності вищевказаних документів необхідний запит від нотаріуса;

- відомості про відсутність зареєстрованих - видаються власнику житла при наявності паспорта та документів, що підтверджують право власності на житло (оригінали), якщо будинок приватного сектору також необхідна будинкова книга (за наявності), при відсутності вищевказаних документів необхідний запит від нотаріуса).


 

До уваги громадян!

 

 

У 2018 році Державною міграційною службою (ДМС) забезпечено технічну можливість із застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру внесення змінної інформації до безконтактного електронного носія (БЕН) паспорта громадянина України у формі ІD-картки, а саме здійснення дозапису інформації про реєстрацію нового місця проживання/перебування особи. Дозапис вищезазначеної інформації до БЕН здійснюється у хронологічному порядку на підставі Довідки про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, що видається особі органом реєстрації.

Отримати послугу щодо дозапису інформації про реєстрацію нового місця проживання/перебування особи до БЕН паспорта громадянина України у формі ІD-картки можливо у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, у тому числі й у будь-якому територіальному підрозділі ДМС у м.Кривий Ріг.


Шановні мешканці Покровського району!

У місті результативно функціонує Мобільний офіс муніципальних послуг - унікальний, перший в Україні спеціальний автомобіль- трансформер, до якого можна звернутись з наступних питань:

- прийом заяв для виплати часткової компенсації вартості послуг за тепло- та водопостачання;

- оформлення житлових субсидій;

- реєстрація прав власності на нерухоме майно;

- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання осіб, отримання довідок та відомостей про зареєстрованих за адресою осіб;

- отримання «пакетної» послуги за різними життєвими ситуаціями (документи для багатодітної сім’ї, новий суб’єкт - новий об’єкт, втрата близької людини, втрата документів, зміна імені, оформлення документів спадкоємця, зміна місця проживання, народження дитини, розміщення зовнішньої реклами);

- реєстрація бізнесу;

- отримання консультацій щодо оформлення біометричного паспорту громадянина України, у т.ч для виїзду за кордон.

 

Подати заявку для приїзду Мобільного офісу можна за телефонами:

-  0-800-500-459 - Центр адміністративних послуг «Віза» 

- 098-18-10-117, 098-18-10-107- управління праці та соціального захисту населення виконкому Покровської районної в місті ради

-  068-35-51-010 - відповідальний черговий виконкому Покровської районної в місті ради.


 

Для окремих категорій громадян з’явилась можливість отримання послуг з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання безпосередньо з виїздом додому.

Перелік категорій громадян, для яких здійснюється організація безкоштовного виїзного обслуговування:

- особи з інвалідністю внаслідок війни;

- учасники бойових дій;

-  учасники війни;

-  Герої України;

-  Герої Соціалістичної Праці;

- особи з інвалідністю І, ІІ групи, діти з інвалідністю;

-  громадяни, які досягли 80-річного віку,

- особи, які тимчасово втратили можливість самостійного пересування.

Подати заявку на виїзне обслуговування  можна одним зі способів:

- на електрону адресу: zhvr_kr@ukr.net;

- при зверненні до відділу реєстрації місця проживання громадян представника особи.

 

 

Шановні громадяни!

На порталі державних послуг iGov (https://igov.gov.ua/) ви можете скористатись наступними послугами, які надаються відділом реєстрації місця проживання громадян:

- реєстрація місця проживання особи (із опцією одночасного зняття з реєстрації з попереднього місця);

зняття з реєстрації місця проживання особи;

- реєстрація місця проживання дитини до чотирнадцяти років;

- зняття з реєстрації місця проживання дитини до чотирнадцяти років;

зняття з реєстрації місця проживання особи у зв'язку зі смертю;

довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (для отримання ID-картки)